Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Loskomend slijm bij loskomen rug & inspanning, is dat normaal?

Ik loop al een tijd met rugklachten ben naar orthopedie geweest en die concludeerde dat mijn schouders scheef staan daar ga ik nu voor naar de fysio.

Maar elke keer als ik me inspan in het algemeen of als mijn rug wordt losgemaakt door de fysio of mezelf, dan komt er allemaal (groen)slijm uit mijn longen omhoog, ik heb het al aan de fysio voorgelegd maar hij kent het niet en de dokter indemdito.

Wat zou dit kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Of het normaal is, dat kan niemand hier zomaar weten.
Ik vind wel dat je dokter meer onderzoek zou kunnen doen. Hij zou bijvoorbeeld het slijm (sputum) kunnen laten nakijken op de tuberkelbacil, of een foto van je longen laten nemen. Omdat tbc nog maar weinig voorkomt, vergeten huisartsen dit nog al eens. Pijn tussen je schouderbladen zou daar ook mee te maken kunnen hebben.
Je moet ervan uitgaan dat je dit niet hebt, maar dat valt alleen maar uit te sluiten door het sputum te onderzoeken.
Vraag verder onderzoek bij je huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een min? Dikke plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Jamica : )
Met zo'n moeilijke vraag riskeer je altijd minnetjes. Maar dat de mingever dan met een beter antwoord komt. Dan kan ik (en iedereen) er van leren. Daar is Goeievraag tenslotte voor. Niet enkel om overal lukraak minnen uit te delen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding