ik doe productie werk en leg daglijks 16000 producten van 1 kg in een doos, dat doe ik met 2 handen tegelijk. krijg je daar slijtage van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja,de kans is hier wel zeer groot dat je hier vroeg of laat problemen mee krijgt,voor de gewrichten kan dit niet gezond zijn (overbelasting).
fremar
10 jaar geleden
16000/8uur/60minuten= 33 producten per minuut.
Of ongeveer 1 product per 2 seconden.

Op zich hoef je daarmee geen problemen te verwachten.
De beweging die je maakt en de houding waarin je staat of zit is veel belangrijker.
De combinatie kan wel problemen veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij pakken er 4 tegelijk dus 4000 x aan het eind van de dag zijn wij echt niet vermoeid, dus op zich valt het wel mee