pijn buik net onder de navel en het trekt door naar mijn onderbuik?

onlangs geopereerd galblaas verwijderd(door middel van 4 gaatjes in buik)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huisartsenpost bellen!

Antwoorden (2)

Als onlangs operatief je galblaas is verwijderd en je hebt nu pijn in je onderbuik meen ik te mogen/kunnen adviseren dat... als je deze pijn niet eerder hebt gehad je hier op de verkeerde site zit. Leg dit als je er nu veel last van hebt liever voor aan een je weekendarts cq. artsenpost. Beterschap

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan uit jouw profiel niet opmaken of je man of vrouw bent en doel eigenlijk op menstruatiepijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal herstel van een laparoscopische galblaasoperatie is ongeveer twee weken.
Als de pijn langer aanhoudt of terug begonnen is, kan je best eens naar de huisarts gaan.