Wat kun je doen aan huidverkleuring? Bestaat er behalve sterwit ook iets anders wat wel helpt?

Wat kun je doen tegen huidverkleuring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou naar een dermatoloog kunnen gaan voor vakkundig advies. Hij kan ook beoordelen welke behandeling van toepassing is bij jouw huidprobleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor huidverkleuring?

Sterwit is bedoeld voor het bleken van je oksels.
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Je kunt er ook je anus mee bleken.

Zeggen ze.......

Maar dan heb je het niet over een huidverkleuring,
maar over een normale variatie in je huidtinten.

http://www.verjonging.nl/Beauty/Lichaamsverzorging/Lightening-gel-for-sensitive-areas.html