Waar duid groene ontlasting op met wormpjes bij een mens? En wat als je door zwangerschap geen medicatie mag. Bedankt alvast voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, naar de huisarts (werd in je eerdere vraag ook al als antwoord gegeven).

Antwoorden (3)

het lijkt me meer een vraag voor de huisarts die kan het verhelpen wij hier op gv niet
dus morgen even afspraak maken met huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat duidt op groene ontlasting met wormpjes. Het moment om naar de huisarts te gaan voor een ontwormingskuurtje dat bij zwangerschap wel mag. Bij zwangerschap moet je bij voorkeur geen medicatie nemen, maar er zijn ook medicijnen die heel weinig kwaad kunnen voor een ongeboren kind en die als het moet best genomen mogen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groene ontlasting kan wijzen op galproblemen en is altijd fout in de zin dat je contact moet opnemen met een arts; met hem of haar kan je overleggen welke medicatie je wel of niet kan en mag hebben