Kun je de medicijnen Celebrex en Tramadol samen innemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dokter het heeft voorgeschreven is het goed. Hij is op de hoogte van je medicatiegebruik en weet wat samenkan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij twijfel altijd navragen, want die informatieketen is niet altijd even goed!

Antwoorden (3)

Blijkbaar wel:Nu moet ik wel zeggen dat ik redelijk wat medicatie slik:
3x tramadol p.d
3x paracetamol (1gr) p.d
2x celebrex p.d
fremar
12 jaar geleden
Als jij deze combinati voorgeschreven hebt gekregen door je eigen behandelaar kun je er van uit gaan dat het samen gebruikt mag worden.De apotheek controleert altijd voordat een medicijn uitgegeven word en zou dan een interactie opmerken en een alternatief mee geven (in overleg met de arts)
Soms is het zo dat het geen ideale combi is maar dat het tijdelijk word toegestaan omdat de kwaal erger is dan het middel.Maar als het echt niet samen gebruikt mag worden krijg je het ook niet zo mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's echt heel slecht!!!!Het is hun belangrijkste taak!!!!
celebrex en tramadol mogen gewoon samen gebruikt worden. inderdaad checkt de apotheek altijd het recept met de rest van de medicatie die iemand gebruikt.
tramadol is puur een pijnstiller. en celebrex is ook een ontstekingsremmer