Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kun je de medicijnen Celebrex en Tramadol samen innemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan je niet beter je huisarts of apotheek hierover bellen? ik bedoel het niet slecht hoor. Als ik het wist zou ik je helpen maar even bellen is sneller lijkt mij.

Blijkbaar wel:Nu moet ik wel zeggen dat ik redelijk wat medicatie slik: 3x tramadol p.d 3x paracetamol (1gr) p.d 2x celebrex p.d

Bronnen:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=...

Als jij deze combinati voorgeschreven hebt gekregen door je eigen behandelaar kun je er van uit gaan dat het samen gebruikt mag worden.De apotheek controleert altijd voordat een medicijn uitgegeven word en zou dan een interactie opmerken en een alternatief mee geven (in overleg met de arts) Soms is het zo dat het geen ideale combi is maar dat het tijdelijk word toegestaan omdat de kwaal erger is dan het middel.Maar als het echt niet samen gebruikt mag worden krijg je het ook niet zo mee.

celebrex en tramadol mogen gewoon samen gebruikt worden. inderdaad checkt de apotheek altijd het recept met de rest van de medicatie die iemand gebruikt. tramadol is puur een pijnstiller. en celebrex is ook een ontstekingsremmer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100