Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Komt dit iemand bekend voor?

Soms lig ik bv in bed en ineens voel ik heel veel energie in een van m'n armen. Zo heftig dat het er een soort van uit moet. Ook wil je dat het stopt, maar dat gaat niet. Soms bijt of sla ik er ook op in de hoop dat het weg gaat, maar dat helpt nooit :-)

Weet iemand wat ik hier aan kan doen, of heeft iemand hier ervaring mee? Het komt overigens 1x in de 2-3 weken voor..

p.s. Heb ooit mijn aura laten meten en dat was aan 1 kant helemaal blauw. De mevrouw zei toen ook dat ik eeb soort van helende energie heb....

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij ook een slapende arm als je er een tijdje op slaapt of verkeerd ligt dan stroomt er weinig bloed doorheen waardoor je een 'tintelde' arm of been krijgt kan je beiten wat je wilt maar voel je niks van ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100