Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Behalve je bot, kan het je botkapsel, je pees, je spieraanhechting of je spieren zijn. Mogelijkheden te over, dus.

Ga eens naar de huisarts, die zal beginnen met een testje om te kijken in hoeverre je de heup nog pijnvrij kan gebruiken. Als er dan aanleiding toe is, zal er een foto van je heup gemaakt worden om botslijtage uit te sluiten. Als het geen slijtage is, word je naar de fysio gestuurd die dan verder bekijkt wat het kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan artrose van het heupgewricht zijn. Laat het eens nakijken bij de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat het artrose is in de heup. Het komt vaak voor bij ouderen, maar door zwaar werk kan het ook bij jongere mensen voorkomen. Als de klacht blijft aanhouden, zou je naar huisarts kunnen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan je s i gewricht zijn. Je kunt dat geblesseerd hebben zonder dat je het hebt gemerkt. Bijvoorbeeld door je te verstappen op een stoeprandje ofzo. Na rust doet dat vooral pijn. Als je opstaat doet het pijn en voelt het stijf. Om sneller van je klachten af te komen kun je naar de fysiotherapie. Ik zou wel eerst langs de huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je verkeerd zit: scheef, te hoog, te laag.
Ik zit zelf soms ongemerkt een beetje scheef op mijn stoel, en dat merk ik pas als ik opsta, dan moet ik eerst een tijdje pijnlijk rondhompelen voor het weer goed gaat.
Heb je sinds kort een andere stoel (of een ander bed!)? Dan zou dat de reden kunnen zijn.
Misschien helpt het als je vaker even van je stoel komt en wat rondloopt.
Als dat het allemaal niet is en niet werkt, overleg dan met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding