Ik heb een vervelend gevoel aan de buitenkant van mijn knie, maar ben niet gevallen. Kan het zijn dat er iets aan de hand is?

Enkele weken heb ik last van mijn knie. Vooral tijdens inspanning, maar ook erna. Ik kan nog wandelen, het is eerder een zeurende pijn. Ik ben echter niet gevallen, het was er plots. Kan er hier iets mis zijn, moet ik een arts raadplegen? Ik vind weken last hebben net iets teveel. Hopelijk kan iemand mij helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je geeft zelf eigenlijk al antwoord : ga ermee naar je arts die heeft er meer verstand van dan wij hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je last van je kniebanden, vaak moet dat met rusten en pijnmedicatie goed komen, later misschien Fysiotherapie?
Het is altijd verstandig om met aanhoudende klachten je Huisarts te consulteren. Beterschap !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet gevallen te zijn om last van je knie te hebben. Een plotse torsiebeweging (draaibeweging in de knie) kan soms voldoende zijn om een klein meniscusscheurtje te krijgen.
In vele gevallen kan dat spontaan genezen, maar dat vraagt wel veel tijd.
Laat je onderzoeken door een arts.