Waar kan ik op internet een koelelement bestellen?

Ik ben geopereerd en moet mijn knie koelen.
Ik heb echter coldpacks thuis, maar wanneer ik deze uit de vriezer haal kun je ze niet buigen.
Ik zou graag een koelelement bestellen die flexibel is en dus makkelijk op en rond mijn knie kan leggen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet zorgen dat je meerdere coldpacks hebt, die leg je in de koelkast, zodra ze koud zijn, gebruik je er 1 en als die te warm wordt, pak je de andere.

Antwoorden (1)

Klink misschien heel stom, maar als ik dat zou hebben zou ik proberen om een warmwaterzak ofzo te vullen met vloeistof dat niet bevriest.

Dit in de vriezer en het wordt uiteraard gewoon even koud, maar het blijft vloeibaar dus een flexibele zak die je op/onder of om je knie kan leggen.

Wat je er in doet kan je zelf bedenken, desnoods ruitenwisservloeistof, dan natuurlijk wel de winter versie ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Creatief. Plus.