Dit is een verdraaiing van je gewicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik weeg maar 70 kilo!
Cryofiel
12 jaar geleden
Je moet die 70 kilo ook niet ondersteunen met je linker wijsvinger - die is daar niet op gebouwd!
Dit kan reumapijn zijn. Reuma kan ook op jonge leeftijd voorkomen.
Vraag het aan je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien toevallig erg veel getypt op je mobieltje? Daar kun je RSI van krijgen. Ga anders even langs je huisarts. Die kan je uitleggen wat er aan te doen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je vinger wel gewoon buigen en strekken?