Mijn werknemer heeft zijn arm uit de kom en ligt nu in het zieken huis,. hoelang duurt het herstel van zo iets'?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Arm uit kom en ziekenhuis... Mijn broer had regelmatig zijn arm uit de kom, die werd er weer ingedraaid, daar kwam geen ziekenhuis aan te pas.

Het beste antwoord

Bij een niet-operatieve ingreep is een ziekenhuisopname doorgaans niet nodig. De banden en spieren van de schouder moeten van de rek en de kneuzing wel genezen maar na een enkele dag zou licht werk wel mogelijk moeten zijn. Na een operatie duurt het langer, al gauw meerdere weken, omdat die operatiewond moet genezen voor er echt weer iets met de betreffende arm kan worden gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wanneer het operatief wordt teruggezet mag men de arm 3 weken niet bewegen

hoeft dat niet dan kan het zo zijn dat met enkele aanpassingen men eerder aan het werk kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er aan, als het kapsel gescheurd is, 8 wk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan zelfs zo zijn dat de banden rond het gewricht zijn gerekt/gescheurd. licht werk kan redelijk snel hervat worden maar tillen en zwaar werk weer niet.