Ik heb hele erge jeuk over mijn hele lichaam die je niet ziet, wat is dit?

De jeuk kwam plotseling opzetten. Ik heb niets anders dan normaal gedaan. geen nieuwe kleding, shampoo. ik gebruik geen medicijnen.
Wie helpt mij verder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Kan liggen aan je douche-gebruik. Ik ken althans iemand die ditzelfde probleem had. Als uitslag kreeg hij te horen dat hij te lang en te heet doucht. Kreeg en zalfje van de dokter. Kortom, als ik jou was gewoon langs de dokter gaan voor deskundig advies.

gr
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je ook bodylotion?
Je huid droogt heel erg uit in de winter en een verzorgende bodylotion houdt de huid soepel en je hebt geen last meer van jeuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij wat het niet is staat nog niet: nieuw wasmiddel. Als je nu kleding aanhebt die pas gewassen is met een ander wasmiddel, dan kan dat de oorzaak zijn.
Amadea
11 jaar geleden
Soms kan jeuk te maken hebben met je bloed toevoer, maar je hebt het over je hele lichaam dat is wel apart. Je kan ook jeuk krijgen als je van een koude omgeving naar een warme omgeving gaat. Als het zo blijft zou ik naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op eens jeuk over je hele lichaam krijgt,is het meestal nervositeit.
Misschien ben je een beetje gespannen?