Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kan een reden zijn dak ik vaak last heb van diaree?

Ik heb erg vaak last van diaree meerdere keren per maand en dan ook meerdere dagen achter elkaar dit is toch niet normaal en ook niet gezond, het kan toch dat je uitdroogt ofzo erdoor?

Weet jij het antwoord?

/2500

kan verschillende oorzaken hebben van een reactie op bep. voedsel tot bacterie en noem maar op het beste lijkt me om een bezoekje aan de doctor te brengen. succes

Zoals op de meeste medische vragen. Ga naar de dokter. Diaree kan ook duiden op een ziekte, Denk aan Crohn, colitis of eventueel nog erger. Bij twijfel dokter. Zo vaak is niet normaal. Ik spreek uit ervaring en ben nu al jaren colitis patient

Eet je misschien iets waar je niet tegen kan? Bijv een melk product? Of iets anders

Ik vermoed dat je bepaalde voedingsmiddelen niet kunt verdragen. Denk bijvoorbeeld aan koffie, of melk. Ben je misschien allergisch voor lactose? Lactose zit overal in. Het kan ook zijn dat je gewoon teveel vezels binnen krijgt. Eet eens 3 dagen een schoon bereidde magnetronmaaltijd, bijvoorbeeld met rijst of pasta. Simpele dingen die zeker weten helemaal hygienisch zijn. Schrijf op wat je per dag eet en hoe je poept. Zo kom je erachter waar het door komt. Natuurlijk kan je het aller best naar de dokter gaan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100