Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoi ik denk dat ik oedeem heb.heeft er iemand tips?

heb mijn ene been meer dan 2 cm dikker dan de andere.denk dat het oedeem is komt ook voor in de familie.maar mijn vraag is heeft iemand goede tips? mijn moeder draagt al jaren steunkousen. maar dat wil ik dus echt niet. anders eten? meer of minder drinken? hoop dat iemand me kan helpen.bvd en een fijne avond.

Weet jij het antwoord?

/2500

Denk niet gelijk het ergste zou ik zeggen. Het is vrij normaal dat je ene been dikker is dan je andere been.Dat is ook zo met je vingers en met je armen dit heeft met de belasting van je vingers, been of arm te maken.Als het voorkomt in je familie kan ik mij voorstellen dat je denkt ik kan het ook krijgen.Laat je goed voorlichten door een arts of kijk naar websites die gaan over oedeem en ga opzoek naar een lotgenotenwebsite. Succes ermee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100