Naar de kermis geweest maar nu de hele avond al verschrikkelijk misselijk door een draai apperaat... Wat kan ik tegen de misselijkheid doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klinkt gek, maar een glas cola drinken kan de misselijkheid verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Cola inderdaad.
Of met je hoofd tussen je benen gaan hangen terwijl je zit.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frisse lucht en ff rustig aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt raar misschien, maar als ik me door welke oorzaak dan ook een keer misselijk voel dan ga ik buiten fietsen. Het gaan dan weg bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schijfje citroen eten of iets anders wat zuur is en je bent in no time van je misselijkheid af!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel gek maar Stank van een sigaretten rook helpt bij mij altijd heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Maar wat als je niet rookt?
Ik word daar juist misselijk van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook
Je kan dan het beste gewoon gaan slapen, dan is het meestal de volgende dag weer over. Of je ka. Ook tv kijken, en gewoon rustig liggen, dat is dan wat afleiding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pepermunt eten of muntthee drinken.