Kun je duizelig worden door het weer?

Ik ben al enkele dagen ontzettend duizelig en kan licht moeilijk verdragen.
Volgens de dokter heb ik Migraine, maar ik hoef niet te braken.
Ben wel erg moe, slaap veel. Eet goed, krijg voldoende vocht binnen. Andere bril (oude) met mindere sterke glazen helpt ook niet. Frisse lucht werkt soms...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Je kan duizelig worden als het heel benauwd is maar ik nederland is dit niet et geval dus ik denk niet dat het daardoor kan komen of je zit vaak in een ruimte waar het erg benauwd is?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Heb je lage bloeddruk kan daardoor komen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je klachten lijken op een overactieve gal, waardoor je wagenziek achtige klachten kan krijgen.
Maar dan moet je ze ook hebben als je in bed ligt!
Het lijkt dan of de kamer naar een kant gaat ( ogen open) sluit je je ogen dan wordt het langzaam minder.
Klachten verminderen kort na het eten.
Druppeltje van Taraxanum officinalis , ( reform winkel)kunnen je klachten verminderen, nog beter en goedkoper ,eet ieder uur twee blaadjes van de paardebloem.
En veel water drinken!!!
geen vlees eten en al helemaal geen koffie drinken!!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Door het weer zou je alleen duizelig kunnen worden bij extreem heet weer en te weinig drinken.
Of door zonnesteek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er ergens een oorzaak voor deze klachten zijn en je weet niet welke oorzaak het is, dan schiet je er niet zo veel mee op.
Heel vaak is het een optelsommetje, dus alles bij elkaar, dan hoeft een klein beetje meer stress het al veroorzaken.
Dus indien je in een periode komt met wat minder stress, dan kan het zo maar over zijn, maar de belangrijkste oorzaak blijft dan nog aanwezig.
Probeer veel water drinken en de Taraxanum innemen en je weet het.
Ook rode grapefruit helpt goed.
geen gefrituurde gerechten, geen varkensvlees, veel rauwkost, zo min mogelijk suikers, frisdrank, energiedrankjes, probeer het en je weet het binnen twee dagen.
het weer kan wel je humeur beinvloeden maar echt lichamelijke klachten (behalve : moe , slapjes) zijn er niet echt hoor , je kan wel een depressie krijgen maar daar zijn jouw klachten niet naar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van het weer duizelig worden kan niet, volgens mij.
Je bent al bij een arts geweest. Waarom zou je zijn diagnose in twijfel trekken? Migraine geeft inderdaad de klachten die jij hebt. En braken is geen noodzakelijkheid. Geef je lichaam enkele dagen rust. Als het dan niet beter is, kan je alsnog terug naar je arts gaan voor verder advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hooi koorts ?kan ook dergelijke klachten veroorzaken ,misschien niet Vd gras Zaden maar er zijn vele andere hooikoorts veroorzakers .maar al vaker opgemerkt ga naar de dokter (terug)voor een juiste diagnose btr schap