kun je allergisch zijn waar levende schimmels in zitten zoals kaas, champions, bier? en nog meer...

Toegevoegd na 50 seconden:
kun je allergisch zijn voor producten waar levende schimmels in zitten zoals kaas, champions, bier? en nog meer...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Allergieën tegen schimmels zijn zeer frequent, denk maar aan de penicilline-allergie of de allergie tegen huisschimmels.
Maar ook kaas- en champion-allergieën zijn redelijk frequent.

Bier-allergieën zijn minder voorkomend en vaak zijn ze eerder gericht tegen andere substanties in het bier. Maar toch is ook allergie tegen biergist niet onbekend.

Dus ja:
je kan absoluut allergieën hebben tegen (levende) schimmels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is mogelijk om allergisch te zijn voor de bovenstaande producten. Al zal dit altijd komen door de levende schimmels zoals beschreven.

Je kan allergisch zijn voor Bier als je een alcoholallergie hebt.