Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat ik me eigenlijk heel goed voel en niet suf ? ( zie uitleg pijnstillers )

Ik slik per dag : 3 tramadol 4 diclofenac , maagbeschermer , 8 paracetamol met codeine , 1 antidepressiva en een slaappil. Is het normaal dat ik me eigenlijk heel goed voel ? Op de pijn na dan bedoel ik . Maar niet suf . Ik kan gewoon me dingen blijven doen. kan dat komen omdat ik het al bijna 3 maanden slik ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan zijn, omdat je het al 3 maanden neemt dat je lichaam er aan went. Als je er nu plots mee stopt ga je enorm last hebben van ontwenningsverschijnselen. (ja, zoals drugs, want de hoeveelheid pillen die jij neemt is gigantisch).
En moest het mogelijk zijn, probeer het af te bouwen, want zo veel pillen nemen gaat je op langere termijn gewoon kapot maken. (spreek hierover met je arts)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet of ik mezelf daar normaal bij zou voelen, maar ieder mens is anders en kennelijk maken die medicijnen bij jou een goede match. Wees dus maar blij dat je je er redelijk goed bij voelt, want kennelijk is het dus wat je nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan,bijwerkingen hoeven niet voor iedereen hetzelfde te zijn, de een heeft ze de ander niet of in geringe mate.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je al deze medicijnen slikt zal je ze wel nodig hebben, want de meeste zijn op voorschrift.
Na een tijd zal je lichaam er aan wennen en voel je je inderdaad niet meer suf. Het nadeel aan de gewenning is dat je binnen afzienbare tijd meer medicatie zal nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken.
Dat je je momenteel goed voelt is waarschijnlijk ook omdat je pijn onderdrukt wordt.
Sterkte nog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in mijn leven ook al heel wat medicijnen geslikt, allerlei soorten en ik heb eer zelden last van bijwerkingen gehad. De een is daar gevoeliger voor dan de ander.
Maar het kan ook gewenning zijn zoals anderen hier al zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding