heb dupytren en door ongeluk heb ik dystrofie erbij gekregen die mijn dupeytren verergert kan ik geopereerd worden nu pink gaat 45 graden staan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf dystrofie en het is niet aan te raden om in een ledemaat waar dystrofie in zit daar in te gaan snijden.
Dit omdat de kans groot is dat de dystrofie erger wordt of zelfs verder in je arm verder kan gaan.
Wens je veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Welkom op de website over de ziekte van Dupuytren. U vindt hier informatie over de ziekte, de symptomen en de operatieve en niet-operatieve behandelwijzen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dystrofie is een akelige aandoening.
Ik dacht dat artsen niet graag opereerden als weefsel aangetast is door dystrofie, omdat ze het nog erger zouden kunnen maken door de operatie.
Maar zeker weet ik het niet. Je zal het moeten vragen aan een orthopedist of misschien je huisarts.