Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat te doen tegen hoofdpijn en misselijkheid??

btw ik had vandaag 2 energy drinks gedronken...en toen kreeg ik opeens hoofdpijn en buikpijn en ik heb het gevoel dat ik moet overgeven...wat kan ik het beste doen??

Toegevoegd na 2 minuten:
ow en ik zat ook een tijdje in de zon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan het beste even rusten en een asperintje nemen. Dat zal de pijn verzachten. Energydrink geeft vaker misselijkheid en hoofdpijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt een begin van een zonnesteek , de zonkracht was vandaag behoorlijk hoog + we zijn in deze tijd van het jaar nog niet zo veel zon gewend, vanmiddag ben ik mijn pet gaan opzetten, omdat ik het voelde aankomen dat er te veel zon was voor mijn bijna kale kop.
wees hier heel voorzichtig mee, zonnesteek kan heel gevaarlijk zijn, vertrouw je het niet zoek dan een dokter op.
In hoeverre de energiedrankjes hier ook invloed op hebben weet ik niet, maar is goed mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je lichaam nu wat heftig reageert met de stoffen die in je energiedrank zitten zoals taurine en coffeïne.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat te doen tegen misselijkheid?
Cola drinken
Iets eten
Frisse lucht
Zout dropje eten
Melk drinken
Afleiding zoeken zoals tv kijken
Gember eten
Glas water en rustig gaan zitten
Slapen
Overgeven
Rennie (tablet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat allemaal op eerste paasdag? ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding