Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

wat te doen tegen hoofdpijn en misselijkheid??

btw ik had vandaag 2 energy drinks gedronken...en toen kreeg ik opeens hoofdpijn en buikpijn en ik heb het gevoel dat ik moet overgeven...wat kan ik het beste doen??

Toegevoegd na 2 minuten:
ow en ik zat ook een tijdje in de zon

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan het beste even rusten en een asperintje nemen. Dat zal de pijn verzachten. Energydrink geeft vaker misselijkheid en hoofdpijn.

je hebt een begin van een zonnesteek , de zonkracht was vandaag behoorlijk hoog + we zijn in deze tijd van het jaar nog niet zo veel zon gewend, vanmiddag ben ik mijn pet gaan opzetten, omdat ik het voelde aankomen dat er te veel zon was voor mijn bijna kale kop. wees hier heel voorzichtig mee, zonnesteek kan heel gevaarlijk zijn, vertrouw je het niet zoek dan een dokter op. In hoeverre de energiedrankjes hier ook invloed op hebben weet ik niet, maar is goed mogelijk.

Het kan zijn dat je lichaam nu wat heftig reageert met de stoffen die in je energiedrank zitten zoals taurine en coffeïne.

Wat te doen tegen misselijkheid? Cola drinken Iets eten Frisse lucht Zout dropje eten Melk drinken Afleiding zoeken zoals tv kijken Gember eten Glas water en rustig gaan zitten Slapen Overgeven Rennie (tablet)

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/divers...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100