Kan er verband bestaan tussen het krijgen van hoofdpijn en het dragen van een zilveren ketting met eraan een gouden hanger?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (3)

Zeker als de ketting met hanger, wat gewicht hebben, kan dit, gewicht in je nek, kan hoofdpijn veroorzaken, veel hoofdpijnklachten komen vanuit de nek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij daar in gelooft, dan kan dat. En als je gelooft dat je er hoofdpijn van krijgt, moet je hem maar niet meer dragen. Maar er is geen enkele wetenschappelijke reden om aan te nemend dat je hoofdpijn zou kunnen krijgen van die combi. Behalve dan dat suggestie heel belangrijk kan zijn bij de beleving van hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat je en allergie hebt voor een van de metalen.
Of je hebt gewoon hoofdpijn. Wat natuurlijk super vervelend is.
Ik raad je binnenkort op de markt of iets de edelsteen 'Hematiet' te kopen. Deze steen draagt genezende krachten tegen hoofd pijn.
Als je de edelsteen een tijdje bij je draagt zal je hopelijk een verschil voelen in pijn.