Pijn aan arm

Als ik hem gebogen heb heb ik er niet veel pijn aan maar als ik hem wil strekken krijg ik meer pijn en voel ik iets raars tussen de gevrichten ik heb verder niet iets bijzonders gedaan weet iemand iets wat het kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?? Wat is je vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oo sorry verkeersde persoon

Antwoorden (4)

ik denk dat je last hebt van een muisarm, ik zal eventjes een afspraak maken als ik jou was met een huisarts ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je arm zal denk ik te lang in dezelfde positie hebben gelegen. In het begin heb je dan pijn omdat je spieren verstijfd zijn. Wat ik dan altijd doe is toch die arm een poosje blijven buigen en strekken en na een tijdje wordt het minder.
Ik ben natuurlijk geen dokter en het lijkt me logisch als je het niet vertrouwt om dan toch maar naar de dokter te gaan.
Veel beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tennisarm? Peesontsteking? Slijmbeursontsteking? Aanstelleritis van de arm? Vraag het je huisarts, die heeft er voor geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan reuma zijn. Jonge mensen kunnen daar ook last van hebben.
Die aandoening is wel op te sporen in het bloed.
Je zal toch naar de huisarts moeten om meer te weten.