ik heb ongelijke tenen, de teen naast mijn grote teen is langer dan de rest en daardoor krijg ik allemaal knobbels op mijn tenen...wat kan ik doen?

waar kan ik terecht voor een operatie aan mijn voeten en komt het ziekenfonds hierin tussen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Het ziekenfonds vergoedt alleen als de operatie echt noodzakelijk is.
Draag je geen te nauwe schoenen?
13 jaar geleden
Mogelijk kan een podoloog je tips geven. Draag in ieder geval schoenen met een ruime voorvoet en een zachte bovenkant, van softleder of van stof.

Dat die tweede teen wat groter is dan de grote teen, dat komt vaker voor. Doordat die tweede teen dan tegen de voorkant wordt geperst krijg je van die rare bobbels.

Zorg vanaf nu, als je dat al niet doet , voor goede voetverzorging: incrèmen en regelmatig naar de pedicure.
Per slot van rekening hebben je voeten een leven lang een heel gewicht te dragen.