Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Komt clusterhoofdpijn terug?

Ik ben nu 14 jaar en 2 jaar geleden werd bij mij clusterhoofdpijn vastgesteld. Ik heb nu al meer dan een jaar geen last meer, maar weet iemand of dat het terug zal komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zeker weten. Hoe meer stress je hebt, hoe vaker je het krijgt. Tevens krijg je het meer, naarmate je ouder wordt. Hier spreekt iemand met ervaring ^^

Pin je er niet op vast dat het terug kan komen. Dat geeft wat meer onbevangenheid naar dit beeld. Als het dan toch terug komt dan is het er. Mocht het vaker optreden, leer dan dat je tijdig de voorverschijnselen herkent en dat je goede medicatie bij de hand hebt. Een huisarts kent het goede middel en de paracetamol-achtigen horen niet in het rijtje met adequate medicijnen thuis. Echte clusterhoofdpijn vraagt net als migraine om een specifieker middel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100