Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom word je zo moevan helemaal niks doen?

Ik heb al 2 dagen niks gedaan, en ben 's avonds net zo moe, als dat ik een hele drukke dag heb gehad vol met wedstrijden enzo..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je wordt moe van jezelf omdat je niet tevreden bent over jezelf, toch?
Je bent op de goede weg als je dat zelf door hebt gekegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JUIST van niks doen word je moe en lui..
Ga eens even iets doen, dan merk je dat je oplaad..
Sporten, wandelen of het huis eens flink poetsen, dan zul je merken dat je daar energie van krijgt (echt waar ;))

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook van niks doen kan je moe worden. Je lichaam wordt niet aangespoort iets te doen, dus alle energielevels zakken.

Dat neemt niet weg, dat je misschien ook last zou kunnen hebben van voorjaarsmoeheid. Er zijn veel mensen die hier last van hebben, maar je kunt er het e.e.a. tegen doen.

Hier vind je info over voorjaarsmoeheid, en wat de symptomen zijn, en wat je er aan zou kunnen doen.

Veel slapen hoort er ook bij. Als je voelt dat je eigenlijk even een tukkie zou willen doen, kan je beter gehoor geven, aan de rust die je lichaam vraagt. Het is overigens niets om je voor te schamen.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/natuurgeneeswijze/30212-voorjaarsmoeheid-voorkomen-en-bestrijden.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je word moet van niets doen, omdat je lichaam dan toch niet veel te doen heeft en dan (denk ik) wil gaan slapen.

Soms heb ik daar ook last van, dan zet ik meestal wat hardstyle op en het draaiknopje op de woofer wat hoger; de bassen van de muziek hebben dan een 'activerend' effect (er is ook niet voor niets een hardstyle dj die Activator heet).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding