Wat is met mijn geslachtsdeel?

Ik weet niet, of ik deze vraag mag stellen hier maar ik probeer het toch.

Ik heb enkele jaren last van mijn geslachtsdeel.

Alsvolgt: In mijn pubertijd heb ik, net als andere puber het masturberen ontdekt. (Ter informatie, mijn piemel is niet lang) Maar heb al heel wat jaren last van, dat als ik klaarkom er wel sperma komt (vaak ook niet). Een paar uur later begint het zeer te doen, dan komt er nog restjes sperma uit. Maar na een dag of 2, begint het te jeuken en haal ik veel substantie eruit. Deze substantie ziet er geel en korrelig uit, mijn vragen zijn:

* Wat is het?
* Hoe komt het?
*Wat kan ik er tegen doen?

Met vriendelijke groet,
Jongen van 23

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K
ronron1212
4 jaar geleden
Ga naar je huisarts.
jc54
4 jaar geleden
Dit lijkt mij duidelijk iets om met je huisarts te bespreken. Mogelijk een doorverwijzing naar een uroloog.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De kleur is mogelijk gedeeltelijk te verklaren, het korrelige niet
De huisarts heeft kan je onderzoeken en heeft hier meer verstand van.
Ga naar de huisarts.
https://gezond.be/waarom-sperma-geel-bruin-kan-zijn/
Ritsuka
4 jaar geleden
Hoe reinig je je penis?
Trek je de voorhuid wel goed naar achteren?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden en reacties!

Antwoorden (1)

Het enige antwoord dat je echt gaat helpen is het antwoord dat je huisarts je geeft.

Er zijn verschillende mogelijke problemen met de zaadlozing.
Van sperma dat eerder naar de blaas gaat tot een aandoening die nog maar enkele jaren ontdekt is van allergie aan de hormonen in je eigen lichaam waardoor je jezelf slecht gaat voelen.
Is je sperma altijd gelig? Dat kan. Er zijn mensen die dat altijd hebben. Maar ik lees eerder dat je dat niet normaal lijkt te vinden. De kleur kan ook komen van een SOA / urine die erbij komt / te lang zonder zaadlozing gezeten / ...

Brokjes eruit halen na een dag of zo is echter niet zoals het moet. Maar zelfs dat kan als je niet genoeg tijd laat tussen twee orgasmes kan het zijn dat je lichaam nog gewoon niet klaar is met de nieuwe lading te voorzien.
Toch lijkt dat niet wat je hier wil zeggen en daarom zou ik mijn eerste raad opnieuw typen.
Dokter bezoeken.