Pak een glas water en neem telkens een paar kleine slokjes. Op kauwgom kauwen bevorderd de speekseltoename dus dat kan ook helpen, een dropje kan ook helpen. Vermijd ademen door de mond, doe dit door je neus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik drink dan altijd hoestdrank dat help bij mij, water kan inderdaad ook helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet regelmatig een beetje water drinken. Dan blijft de boel gesmeerd. Van veel cola of veel koffie of veel thee kun je een droge keel krijgen.