Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik heb een aantal klachten bij mijn ingegipstste been.

ik heb bijna twee weken geleden mijn been gebroken. Er zit nu gips en slaapt mijn voet de hele tijd, en ik heb een soort stekende pijnscheuten en ik heb een soort spasmen. Wat kan ik hier tegen doen?
Afgelopen maandag heb ze het jn het ziekenhuis iets rechter gezet en komende maandag moet weer voor controle.

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien probeer je teveel te bewegen of ligt je voet niet hoog genoeg of juist wel maar huisarts kan nooit kwaad

Ik denk dat je gips te strak zit, waardoor: - Je bloedvaten wat worden afgekneld (dat verklaard het slapen van je voet) - Je zenuwen misschien klem zitten (dat verklaard het spasme) Als ik jou was even bellen of je eerder langs kan komen, als je hier langer mee blijft zitten kunnen er misschien nog andere, langdurigere klachten optreden. En dat wil je niet denk ik. Beterschap ermee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100