schimmelinfectie aan de voet,wat moet ik doen?

ik heb al een tijd lang last van schimmelinfectie aan mn voet.
Nu is het aan een voet aan de onderkant gaan onsteken,lopen doet erg veel pijn.
Kan ik me hiervoor ziekmelden en naar de huisarts gaan?
Ik heb een lopend beroep,5uur per dag.
(ik heb wel al een aantal ziekmeldingen)
En moet ik een foto van mn voet maken voor eventueel een arboarts?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De huisarts is toch echt de enigste die je ermee kan helpen al die huismiddeltjes werken nauwelijks temeer omdat je zegt het is ook ontstoken dus ik zou zeggen huisarts bellen en heengaan want dit lijkt me nou geen pretje voor je sterke ermee en hoop dat het gauw over is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een lopend beroep hebt en die ontsteking belemmert je in je werkzaamheden kun je beter naar de huisarts gaan, los van je ziekmeldingen.
Wachten lijkt me dan ook geen optie.
Werken met een ontstoken voet en lopend beroep zal lastiger worden.

Als ze moeilijk doen, na je voorgaande ziekmeldingen dan is het een mogelijkheid dat ze naar je voet kijken.
Maar ga voor jezelf naar de huisarts.

Sterkte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zegt niet wat je er aan gedaan hebt maar als je maar 5 uur per dag werkt kun je toch gewoon een afspraak maken met je huisarts buiten die tijd om? Als je toch bedoelt dat je meer werkt maak je een afspraak aan het begin of einde van de dag en meld je dat op je werk (je kunt heus wel een afspraak maken met je huisarts).

De huisarts zal het bekijken, het kan inderdaad best ontstoken zijn en je iets voorschrijven. Dan moet je ook vragen hoe het met je werk moet en afhankelijk van dat advies neem je contact op met je werk. Het kan zijn dat je gewoon kunt blijven werken of dat je een paar dagen ander werk moet doen, maar misschien is het iets anders dan een schimmelinfectie dat kunnen wij niet zien.

Je hoeft geen foto te maken voor de arboarts, daar zul je naar toe moeten als je wordt uitgenodigd.