Slapen. Dan voel je je weer 3 minuten niet moe. Bah heb t zelf ook gehad en ik kon ook niks bah.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed laten testen, er zijn verschillende vormen van pfeiffer. Zo weet je beter waar je aan toe bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rust. Dieet zonder vet. Als het lukt: elke dag even in de frisse lucht al is het in het begin voor vijf minuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfeiffer is niet te genezen met een medicijn. het belangrijkste is veel slapen en naar je eigen lichaam luisteren. niet te veel doen want daar heb je alleen maar meer last van. geen alchohol drinken en veel water drinken en goed gezond eten .succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je lichaam geeft je de beste tips.

Je hebt neem ik aan dus je zult vanzelf door je benen zakken als je niet meer kunt het beste is even daarvoor gaan zitten of liggen.
Neem je rust (je kunt niet anders) het kan geen kwaad je in te spannen maar het gaat gewoon niet, langzamerhand gaat het steeds beter.
Geef het wel aan aan je (werk/school)omgeving dan begrijpen ze (misschien) een beetje waarom je steeds moe bent en denken ze niet meteen dat je lui bent.

Hoe jonger je bent des te minder last je er van hebt en hoe sneller je er van af bent. (dit is relatief want je blijft het virus bij je dragen en het kan op latere leeftijd zelfs nog eens terugkomen)
Ikzelf kreeg het pas op mijn 42ste in vrij heftige vorm met bijna alle symptomen en heb een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik door langdurige hoge koorts totaal uitgeput en uitgedroogd was.
Nu een jaar of 4 later heb ik nog steeds het idee dat ik soms nog steeds niet de conditie heb dan daarvoor.