Pijn in arm, rsi arm?

Ik heb al 2 maanden last van mn rechter arm. Het zit voornamelijk in de triceps en de onderarm. Wanneer ik ze aanspan dan doet het even minder pijn. Ik dacht eerst dat het door de ps3 of laptop kwam, maar ik gebruik beide al een maand niet meer intensief (zoals voorheen) maar heb nog steeds erg veel last ervan. Vooral als ik stil zit! Hoe kan deze irritatie zijn veroorzaakt en wat is hieraan te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan uitstralingspijn zijn van een peesontsteking in de elleboog. Dat is goed te verhelpen, maar moet onderzocht worden door huisarts.
Beterschap!