Je moet naar de dokter gaan. Dan kan je een spoeling krijgen voor je ontstoken oog. Blijf hier nou niet mee rond lopen! Ga naar een arts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paar keer per dag goed schoonmaken (oog spoelen) met afgekoeld gekookt water & watje.
Werkt als een trein!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel elke keer schoon gekookt water en schoon watje natuurlijk.
Dit is heel makkelijk te behandelen; laat water koken, laat het afkoelen en maak een watje nat met dit water (het water moet gekookt zijn omdat alle bacteriën dan dood zijn), wrijf met dit watje je oog van buiten naar binnen schoon. (richting neus dus). Herhaal dit meerdere keren per dag, en je zult er snel vanaf zijn. Ga niet in je ogen wrijven en doe geen make-up op. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso naar de dokter gaan. Er zijn honderden soorten van oogontstekingen. Meestal krijg je er een zalf voor. Heb je lenzen? Doe die absoluut niet in. En reinig ze heel goed