Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kan weinig eten en/of tot vermoeidheid leiden?

En hiermee bedoel ik slechts 1 glas ijsthee en een broodje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja natuurlijk, waar denk je dat je je energie vandaan haalt? Uit je voedsel. Weinig tot niet eten kan op de korte termijn leiden tot vermoeidheid, lage bloedsuiker en zelfs flauwvallen.

Ja tuurlijk je moet voldoende eten op een dag. Als je zo weinig eet dat is echt niet goed

in eten zit je energie. dus ik zou niet zo weinig eten. als je minder wilt gaan eten dan kun je beter veel fruit erbij eten. want bijvoorbeeld in een appel zitten gezonde suikers die goed zijn voor je lichaam en hersenen. en zo kun je op een dag gezonde dingen eten waar je je energie dan uithaalt. ;)

alle energie die je gemiddeld nodig hebt, haal je niet uit een broodje en een glas ijsthee. elke ochtend - middag - avond goed eten is van belang. zo krijg je genoeg binnen om er tegenaan te kunnen!

Ja je eet echt veel te weinig, het zou wonderlijk zijn als je hier géén last van zou krijgen. Zie je lichaam als een auto en eten als de benzine. met die 'drie druppels' benzine die jij er pag in'gooit' kom je niet ver.

het is mega vermoeiend om niets te eten! het is ook heel slecht voor je, je moet minimaal een ontbijt, lunch en een diner hebben om de hele dag met energie te lopen. als je niets eet, of weinig, kan je zelfs flauwvallen! dus ik zou als ik jou was maar wat meer eten! al eet je 3 bekers yoghurt

dan kom je vitamine tekort, zo kun je lichaam ook geen voedsel meer verbranden, waardoor je lichaam slecht functioneert, geen energie, en dan ben je niet in staat veel of iets te doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100