Na bloedonderzoek kwam naar voren dat mijn schildklier traag werkt maar nog net binnen de norm valt. Kan het wel zijn dat je toch klachten, vermoeidhe

Kan het zijn dat je toch wel klachten ondervind, ondanks dat mijn hersens nog geen tekort signaal (hormoon?) afgeeft. Schildklier is wel een familieprobleem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan zeker, ik ben al bijna 13 jaar schildklierpatient en ondanks ik al jaren goed ben 'afgesteld' qua medicijnen, heb ik me nooit meer zo gevoeld als voordat ik ziek werd. Hou het dus goed in de gaten, als je je rot blijft voelen, gewoon terug gaan naar dokter. Niet iedereen heeft dezelfde waardes nodig om zich ziek/goed te voelen.
Misschien dat je evt. met 0,25 mcg thyrax mag beginnen, om te kijken of je opknapt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Dat kan zeker, ik heb dat zelf als puber gehad. Het zat nog nét binnen de normen, maar ik knapte toch enorm op van de medicijnen.

Maar dat het kan, betekent niet dat het bij jou ook zo ís. Laat dat oordeel dus vooral over aan je artsen, en werk eraan mee als ze andere mogelijke oorzaken voor je vermoeidheid eerst willen uitsluiten voordat ze je medicijnen geven. Thyrax is geen snoepje, en als je eraan begint, kun je niet zomaar weer stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+