Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je van opruimen erg moe worden? Zie uitleg

Ik merk dat wanneer ik begin met kasten opruimen en kinderkamers opruimen (ds echt uitzoeken en netjes maken) zo ontzettend moe ben. Ik heb dan eigenlijk geen zin meer maar maak het toch af. Wanneer ik gewoon mijn huishouden doet heb ik hier geen last van. Weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken dat gevoel.

Volgens mij heeft het te maken met te veel kleine spulletjes die je in je handen krijgt. Bij ieder ding moet je nadenken wat je ermee moet, dat vergt altijd veel meer energie.

Het gewone huishouden kun je op de automatische piloot doen, je hoeft niet zo na te denken bij het stofzuigen b.v.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Och ik ben nog maar iemand van 12 alleen ik ruim mijn kamer wel eens op :P. En dan ruim ik zoveel kleine spulletjes op. Dan ben ik echt helemaal OUT als ik dan klaar ben. Dus ja je kan van opruimen erg moe worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opruimen is een vorm van loslaten. Je komt allerlei dingen tegen die emoties oproepen, zoals kleding die te klein geworden is, foto's uit vervlogen tijdperken, dingen die eens lievelingsvoorwerpen waren, kindertekeningen, loonstroken van 40 jaar geleden, boeken waar jij of je huisgenoten heilig in geloofd hebben en ga zo maar door. Ik word daar altijd heel moe van. Loslaten kost energie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding