Wat heb ik onder de leden?

Ik heb een vermoeden, maar eens kijken wat de GV-ers denken.
Symptomen:
- Verstopte neus
- Branderige ogen
- Duizelig
- Lichte hoofdpijn
- Spierpijn (zonder daaraan voorafgaande fysieke inspanning die dit verklaard)
- Koude/Hitte periodes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. De second opinion van de GV groep komt overeen met mijn eigen vermoeden.

Het beste antwoord

Ik denk dat jij een griep onder de leden hebt.
Veel drinken,een goed warm bad,vlug onder de lakens...en morgen dokter laten komen,of deze avond nog!
Spoedig herstel...sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor griep hoef je geen dokter te laten komen hoor, tenzij er nare complicaties optreden.

Andere antwoorden (5)

Dat klinkt als een griepje met holte ontsteking.

Spoel je neusholtes met lauwwarm water met wat zout erin. En hou vooral veel rust.

Zorg dat de luchtvochtigheid goed op peil is, met dit weer is het al te snel te droog.

Beterschap!

Toegevoegd na 4 minuten:
Branderige ogen komt door de droge lucht.

Verstopte neus, duizelig en hoofdpijn komt door de ontstoken holtes.

Spierpijn hoort bij griep omdat het lichaam in gevecht is met het virus. Dat kost erg veel energie.

Koude/hitte is koorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou denken aan een fikse griep, neem een paar dagen goed rust, kijk of het beter gaat en ga anders naar de huisarts.. Heb je trouwens griep?? Misschien een beginnende voorhoofdholte ontsteking. Spierpijn over hele lijf ?? Heel veel beterschap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt inderdaad als een griep. Hoelang heb je hier al last van? Als het langer als 2 weken is zonder verbetering dan zou ik even langs de arts gaan. Het kan misschien een combi zijn. Er schijnen ook een aantal bomen te bloeien die allergie veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij een duidelijk geval van influenza. De inname van meerder vitamine C bommetjes vergezeld van een of meer grote glazen cognac, zal u beslist goed doen. Zo nodig enige malen herhalen. En het bed houden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verstopte neus zou nog op een verkoudheid kunnen wijzen maar de combinatie branderige ogen (lichtschuwheid), koorts, spierpijn en hoofdpijn duidt onmiskenbaar op griep.

Ben je verder goed gezond dan kun je het gewoon uitzieken door rust te nemen, hoewel je heus niet 24 uur per etmaal in bed moet blijven liggen, voldoende vochtinname en ook anderszins de rest van de week goed voor jezelf te zorgen.