mijn nek kraakt wat als ik hem beweeg. het is niet pijnlijk. maar kan dit kwaad? en is er wat aan te doen?

Toegevoegd na 6 minuten:
sinds een jaar is dit zo, ik voel het niet, maar als ik er op let is het wel altijd zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Is dit altijd zo? Of slechts sinds kort?

Antwoorden (3)

Je vraag is een beetje aan de vage kant op zich kan het waarschijnlijk geen kwaad maar ik zelf heb het ook maar daar zit wel pijn bij naar mijn schouders en hoofd.

Als je het niet vertrouwt zou ik zeker even langs de huisarts gaan en misschien dat hij/zij je doorstuurt naar de reumatoloog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is vast een tijdelijk iets. Ietwat verkrampt bij lang in een zelfde houding gezeten misschien (boek lezen)?
Of vastzittend vanwege slecht op je kussen gelegen of grieperig.

Als het langer dan drie dagen aanhoudt, even naar de dokte. Maar ik verwacht dat het dan al over is.

Doe in ieder geval buiten even een sjaal om. Lekker warm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is al wel erg lang Herfst! Nu dan echt naar de dokter. Misschien een doorverwijzing naar de chiropractie.
Als iets kraakt, gaat het daar moeizaam. Want het hoort niet zo. Mogelijk iets met een werveltje.
misschien heb je wel wat last van slijtage van de nekwervel,artrose
het kan een kwaad, maar t kan wel lastig zijn
vraag anders aan je dokter fysio aan dat wil nog wel eens verbetering brengen

Toegevoegd na 34 seconden:
geen kwaad