LAST van knie, volgens dokter: kapsel is overspannen. Nu geen last maar als ik eenmaal begin hardlopen WEL. Wat kan ik hiertegen doen? HELP

Doe een militaire opleiding.. is het misschien door hoe ik loop of iets dergelijks? want tijdens het lopen voel ik niks, maar met hardrennen doet het zo zeer alsof het scheurt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wel iets om aandacht aan te besteden. Moet je geen rust houden van de militairre arts? Want als je maar doorgaat zou je iets kunnen forceren of kunnen beschadigen. Je benen vormen een belangrijk deel van je dagelijkse training en ook in de toekomst moet dat niet een probleemzone worden.

Ik weet niet of een kniezwachtel helpt, omdat je bij langzaam lopen niks voelt en bij hard lopen wel. Zit echt aan de binnenkant.
Ik zou vragen of er een röntgenfoto van gemaakt kan worden. Niet het erbij laten zitten. Een militair moet echt in topconditie zijn voor zo'n zware opleiding en later baan!