Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

LAST van knie, volgens dokter: kapsel is overspannen. Nu geen last maar als ik eenmaal begin hardlopen WEL. Wat kan ik hiertegen doen? HELP

Doe een militaire opleiding.. is het misschien door hoe ik loop of iets dergelijks? want tijdens het lopen voel ik niks, maar met hardrennen doet het zo zeer alsof het scheurt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wel iets om aandacht aan te besteden. Moet je geen rust houden van de militairre arts? Want als je maar doorgaat zou je iets kunnen forceren of kunnen beschadigen. Je benen vormen een belangrijk deel van je dagelijkse training en ook in de toekomst moet dat niet een probleemzone worden.

Ik weet niet of een kniezwachtel helpt, omdat je bij langzaam lopen niks voelt en bij hard lopen wel. Zit echt aan de binnenkant.
Ik zou vragen of er een röntgenfoto van gemaakt kan worden. Niet het erbij laten zitten. Een militair moet echt in topconditie zijn voor zo'n zware opleiding en later baan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding