Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Eergister ochtend met een klap op mijn achterhoofd beland en gelijk zware last van mijn nek. Dag erna verspreid naar schouders. Iemand ervaring? Help!

Eergister ochtend was ik (dankzij een vriendin) achterover gevallen van mijn bed af op de grond. Het was een flinke smak waar ik nekpijn aan overhield. Het was erg ongemakkelijk maar toch dragelijk en ik heb het gewoon enigzins genegeerd. Gister, echter, werd ik wakker met zere schouders en vandaag is het zelfs verspreid tot aan mijn bovenarmen! Iemand enig idee hoe dit zit en een huismiddeltje om er vanaf te komen? Ik heb het niet zo op mijn huisarts.
Bij voorbaat dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt toch op een kneuzing die je uit moet vieren. Wat paracetamol verzacht. Een echte kneuzing heeft wat tijd nodig. Als je het niet vertrouwt, twijfel dan niet. Je weet wat je dan het beste kunt doen. Blijf er zelf niet mee lopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100