Eergister ochtend met een klap op mijn achterhoofd beland en gelijk zware last van mijn nek. Dag erna verspreid naar schouders. Iemand ervaring? Help!

Eergister ochtend was ik (dankzij een vriendin) achterover gevallen van mijn bed af op de grond. Het was een flinke smak waar ik nekpijn aan overhield. Het was erg ongemakkelijk maar toch dragelijk en ik heb het gewoon enigzins genegeerd. Gister, echter, werd ik wakker met zere schouders en vandaag is het zelfs verspreid tot aan mijn bovenarmen! Iemand enig idee hoe dit zit en een huismiddeltje om er vanaf te komen? Ik heb het niet zo op mijn huisarts.
Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

ik weet niks beters dan: ga naar de huisarts.
je kan ook in de tussentijd een pijnstiller nemen

Toegevoegd na 2 minuten:
je zou ook naar een andere huisarts kunnen gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat door het vallen je een beweging hebt gemaakt die je normaal niet maakt en dat je spieren wat zijn gerekt, dus spierpijn. even heel goed in de gaten houden of voor de zekerheid even bellen met de huisarts...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het spierpijn is, moet het na een paar dagen weer wat minder worden. Neem een paracetamolletje om je spieren een beetje te laten verslappen. Doe een sjaal om om het lekker warm te houden. Als je morgen nog zo'n nekpijn hebt: naar de dokter en jezelf laten verwijzen naar de fysio. Of het schuldige vriendinnetje verplichten je een stevige massage te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet ook niet naar de huisarts ..MAAR NAAR DE EERSTE HULP en wel nu!!!
je kan nekletsel hebben ...
en als je er een verkeerde beweging mee maakt zelfs verlamd raken...dus hup,achter de computer vandaan en heel je verhaal wat je hier hebt geschreven aan de eerste hulp arts vertellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt toch op een kneuzing die je uit moet vieren. Wat paracetamol verzacht. Een echte kneuzing heeft wat tijd nodig. Als je het niet vertrouwt, twijfel dan niet. Je weet wat je dan het beste kunt doen. Blijf er zelf niet mee lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je last hebt van nek naar schouders... Dan denk ik al weet wat je hebt.. Alleen ga s.p.m maar Huisart alsjeblieft!

sterkte!!