Slechte doorbloeding misschien, zou er toch eens mee langs de huisarts als je het altijd hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen goede doorbloeding.
Probeer eens een wisselbad.
Pak 2 bakken een met lauw water en een met koud water.
Om en om even 3 minuten in de ene en dan in de andere.
Dit brengt je bloedcirculatie op gang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een slechte doorbloeding naar je tenen kan het zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan vanalles zijn. Er is mogelijk iets met de zenuwgeleiding van een gevoelszenuw en een motorische zenuw die de vasoconstrictie beinvloedt oftewel het uitzetten of nauwer worden van de capilaire (hele dunne) bloedvaatjes.bloed. Het kan ook zijn dat die vernauwing van de bloedvaatjes de oorzaak is van het ongevoel omdat de teenuiteinden te weinig bloedvoorziening hebben. Je krijgt hetzelfde effect wat ooit gebeurt als een slapend been door het over elkaar heenleggen van benen. Laat er iemand echt naar kijken want via internet is het niet te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan een beknelde zenuw in de rug zijn.
typisch klachten die je na b.v een hernia kan overhouden.
ik zal er toch naar laten kijken, het kan vanzelf overgaan, maar ook slechter worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf in 2000 een hernia gehad met daarbij een ischias. De zenuw naar mijn linkerbeen was vanuit de rug bekneld en veroorzaakte helse pijn. Na ziekenhuisopname was het hersteld, maar de dode plekken in mijn linkervoet (zijkant en 2 tenen) zijn gebleven... Afgestorven zenuwuiteinden werd gezegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat na een antibiotica kuur gehad in mijn vingers. Na 3 dagen slikken verdween ineens het gevoel in de middelvinger, wijsvinger en de duim van mijn linkerhand. In de bijsluiter stond vermeld dat dat inderdaad kon gebeuren, maar mijn huisarts had er nog nooit van gehoord. De neuroloog in het ziekenhuis vertelde me dat ik pech had...
Maar na 2 jaar was het weer over, en het gevoel kwam langzaam terug. Nu heb ik nergens meer last van,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat POPIE al zei ik heb dit al bijna 10 jaar na een hernia operatie, de hernia is weg maar mijn rechter voet slaapt
Een second opinion en scan in een ander Ziekenhuis gaf aan dat er helaas niks aan te doen is, dus mee leren leven