Niet gebroken, niet gekneusd maar toch erg pijnlijk, zie hieronder voor meer uitleg..

Ik snap dat jullie geen dokters zijn maar misschien weet iemand wat het kan zijn.

Half jaar geleden na een stoeipartijtje verschrikkelijk pijn in de zijkant van mijn hand Rechterhand. de knobbel onder de pink. Als iemand me een hand geeft en diegene knijpt hard dan zak ik door de grond. Zo pijnlijk is het, naar de dokter geweest, foto's laten maken, niets aan te zien. Niet gebroken, niet gekneusd, geen haarscheurtje in het bot. Dokter zei vervolgens geef het maar even rust. Gedaan zover dat kon, toen was het redelijk over. Maar nu (volgens mij komt het door het weer) is het pijnlijk en het is ook een beetje dik. Soms krijg ik ook kramp in mijn kleine vinger.

Herkent iemand dit?

Als ik er volgende week nog zo last van heb ga ik zeker naar de dokter. Is er nog een andere mogelijkheid wat ik kan doen behalve foto's laten maken?

Nogmaals snap dat jullie geen dokter zijn en zeker niet op afstand kan kijken, maar hoop alleen op goede adviezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien lijd je aan het carpale tunnelsyndroom :http://www.e-gezondheid.be/carpale-tunnelsyndroom/gewrichten-botten-spieren-26-25-4033.htmle tunnel syndroom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herkenbaar verhaal! Heb een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt, met m'n kleine teentje achter een zware voordeur blijven hangen. Naar huisarts geweest, foto's laten maken, net als bij jou niets te zien. Moest vanzelf overgaan vlgs HA, maar het kon nog heel lang duren. De goede man heeft gelijk gehad, heb er nog af en toe last van, vooral met smalle nauwe schoenen. Dus, helaas, maar er zijn ergere dingen hoor!

Toegevoegd na 1 minuut:
beetje dubbelop smalle nauwe schoenen, moet zijn smalle schoenen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n plek kan heel erg lang gevoelig blijven, soms wel jaren. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb inderdaad van meer mensen gehoord dat ze meer last kregen van dit soort plekken als het vochtig weer was.
Als je je zorgen maakt: toch nog even naar de huisarts en vragen of z/hij tips heeft hoe met de pijn om te gaan.
Sterkte!