Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn pink voelt al weken soort van gevoelloos aan, wat heb ik?

Hey,

Al enkele weken heb ik last van een gevoel aan me pink dat soms tintelent is en soms gewoon, er niet is, gevoelloosheid dus. En t is altijd bij mijn rechterhand pink.

Wat zal ik kunnen hebben en moet ik me er zorgen over maken?

Ik ben wel zwaar, 150 kilo, misschien ligt het daar aan?
Of ligt het aan het feit dat ik vaak migraine aanvallen krijg?
Of omdat ik te veel achter mijn PC zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb ik ook. Er zit dan een (zenuw) beknelling in je nek/rug die los gemaakt moet worden. Het beste is "druk" massage, waarbij de "knopen" worden weggedrukt, en de energie weer vrij kan stromen. Knopen zijn trouwens geen echte knopen, het is een verdikking van de spier op dat punt, waardoor energieen niet goed kunnen doorstromen. Ik doe het vaak bij mezelf, maar heb dan ook anatomische kennis. Ik zou naar een (drukpunten) masseur gaan. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar de dokter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het laatste zal het wel zijn...
maar aangezien je al weken last hebt, kan je beter deze vraag aan je dokter stellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan een muisarm-achtig iets zijn of slechte doorbloeding of een beknelde zenuw. Het kan ook iets met de migraine te maken hebben; dat schijnt allerlei verschillende uitwerkingen te kunnen hebben. De dokter is de enige die je er meer over kan vertellen . . .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding