Hoe lang blijft een zuigzoen zichtbaar?

MIjn vriendin heeft me twee dagen geleden in een dronken bui een ouderwetse zuigzoen gegeven. Een flinke plek is het geworden. op dat moment vond ik het nog wel grappig, maar nu vind ik het wel vervelend ondertussen. Hoe lang duurt het voordat ie verdwenen is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
76.6K
Erna55
4 jaar geleden
Lees de vraag : " mijn vriendin heeft me twee dagen geleden een zuigzoen gegeven"
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoelang heb heb
het al?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoelang heb heb
het al?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat hangt af van vier dingen. Hoe snel je blauwe plekken krijgt, hoe snel deze helen, waar hij gezet is en hoe goed jouw vriendin is in het zetten van een zuigzoen.

Antwoorden (3)

Het hang echt van de grote af, aangezien jij zegt dat het een flinke is kan het ff duren.
Ik had eens ( Toen ik 15/16 was) een kleine en die heeft 3/4 dagen geduurd.

Maar ik denk dat het per persoon anders is, in verband met de huid enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een week moet het wel weg zijn...
anders wat camouflage make up op doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zuigzoen is in feite gewoon een bloeduitstorting. ik denk circa een weekje.