Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat gebeurt er als je in 8 maanden tijd langer dan 500 uur met je telefoon hebt gepraat ?

Ik heb namelijk heel erg hoofdpijn wanneer ik met de telefoon praat , ik ben nu 16 jaar , en ik heb heel erg klachten van hoofdpijn en duizeligheid , vooral na een telefoongesprek.

Weet jij het antwoord?

/2500

dafalgan innemen en een time out nemen .

Mensen zijn net zo 'natuurlijk' als bijvoorbeeld bomen, hoewel natuurlijk van een andere soort. In Alphen a/d Rijn hebben ze onderzocht of bomen nu werkelijk (zoals werd beweerd) last hebben van straling. Op de site van die gemeente kan je lezen welke gevolgen zijn gemeten. Je zou in die maanden gemiddeld zo'n twee uur per dag hebben gebeld met zo'n apparaat -wat behoorlijk wat straling geeft bij het gebruik- aan je oor. Ik vind het niet zo gek dat je daar hoofdpijn van krijgt. Wees blij dat dat alles is. Zet je telefoon op de luidspreker, of ga smssen / gebruik Whatsapp. Dat zit niet aan je oor en je kan er toch mee zeggen wat je wilt. Hoewel je bij zoveel gebruik waarschijnlijk last van je duimen krijgt....:-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100