Ik lees op deze site (http://www.liesblessure.nl/info.html) dingen over een liesblessure. Heb ik een liesblessure? Wat kan ik eraan doen?

Het is begonnen in 2002,ik kreeg eerst last van mijn rechter lies en later begon ook mijn linker lies.De pijn is moeilijk te verklaren,zelfs voor het ziekenhuis.Zij weten niet wat het is en vertellen mij dat ik er maar mee moet leren leven. Ik heb altijd een heel moe gevoel in mijn liezen.Het is net of ik de spieren daar constant aanspan en niet kan ontspannen.Ik kan niet lang in dezelfde houding zitten of liggen.

Nu lees ik op internet allemaal dingen over chronische lies pijn en liesblessure.Is dat ook wat ik heb? En wat zou ik aan de pijn kunnen doen?

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe je van de pijn afkomt of kan verzachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat je hebt kan ik natuurlijk niet bepalen. Maar het ziekenhuis lijkt me heel kundig en anders een fysiotherapeut.

Zelf zal je denk ik wel veel baat hebben bij shiatsu massage.

Toegevoegd na 21 seconden:
Of TaiChi en/of QiGong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige die je kan vertellen of je hier last van hebt, is je huisarts of een fysiotherapeut.
Laat er eens naar kijken en dan zul je ook gelijk advies krijgen wat je het beste kunt doen: rust, of juist meer bewegen, oefenen, strekken, rekken, wat dan ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend dat je al zolang last hebt. Als je aan sport doet zijn de klachten wellicht sportgerelateerd. Deze blessure komt veel voor bij zwemmers en voetballers. Als ik je mag adviseren zou ik toch even naar een fysiotherapeut gaan. Mochten de klachten door het sporten komen dan heb je misschien wat aan de onderstaande link. Succes nog!