is het normaal als je geblaf hoort in je linkeroor? terwijl ik in een geluidsdichte ruimte zit en wij absoluut geen hond hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het lijkt mij vreemd, misschien eens naar een oorarts gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat lijkt me niet normaal.
En ik weet wat je bedoelt, want ik ben een keer heel erg ziek geweest en hoorde toen continu de sirene's van een ambulance. Het leek heel erg echt. Wat de oorzaak hiervan is weet ik niet.
Ben je misschien veel in de buurt van een blaffende hond geweest vandaag? Zo'n geluid kan nog wel es 'nagalmen' in je hoofd volgens mij, .... dat had ik ook toen ik naar concerten en/of disco's ging vroeger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geblaf in je oor is niet normaal. Omdat je het in één oor hoort denk ik dat je een vorm van tinnitis, oorsuizen, hebt. Dat kan heel veel oorzaken hebben, van een simpel propje oorsmeer, via een middenoorontsteking tot een oorzaak in de hersenen. He beste kun je naar je huisarts gaan die je doorstuurt naar de KNO-arts, als dat nodig is.