Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

ik heb last van kramp

ik heb overal kramp hoe kan ik dat verhelpen

Weet jij het antwoord?

/2500

door je spieren warm te houden... warme kleren dragen, sokken dragen.. eventueel thermo ondergoed... en lekker warm bad nemen...

Het kan zijn dat je griep krijgt, je kan wat paracetamol gebruiken en je warm aankleden.

Het kan zijn dat je bepaalde vitaminetekorten hebt. Bijvoorbeeld B12 als je vegetariër zou zijn.

Bronnen:
Kennis

magnesium-calcium slikken en vroeger legde men een stuk zeep onder de matras, maar of dat ook echt helpt??

Van een voedingsdeskundige heb ik eens gehoord, dat je kramp kunt krijgen van te weinig drinken. En dan bedoel ik water, géén alcohol....:-). Misschien een tip? Mij helpt het!!!

Moeilijk in te schatten. Een oorzaak kan de mineraalhuishouding in jouw lichaam zijn die in het bloed afwijkende waardes hebben. Kijk of je dit na kunt gaan. Overdadig veel drinken (water) kan ook zoveel urineproductie geven dat je teveel stoffen uitplast. De vraag is zo compact dat het antwoord echt een gok is. Kijk i ieder geval of de oorzaak kan worden gevonden. Het beinvloeden van bijverschijnselen is wel goed maar een tijdelijk middel.

"Overal kramp" is nogal vaag omschreven. Als je last houdt, bel dan je huisarts even om te overleggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100