Waarschijnlijk ben je dan allergisch voor iets in je slaapkamer, of is er niet genoeg ventilatie.
Iets als huisstofmijt kan het zijn.

Toegevoegd na 42 seconden:
In de ochtend als je uit je slaapkamer weg bent, verdwijnt het zeker na een tijdje? Dan weet je dat het probleem in je slaapkamer zit.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, ik denk een lichte allergie voor huisstofmijt. 's Nachts lig je de hele tijd met je hoofd in je bed te ademen, overdag krijg hè veel meer frisse lucht. Waarschijnlijk helpt een raam openzetten al heel wat!

Andere antwoorden (1)

Wat kan kan helpen tegen een verstopte neus, is stomen boven een kom heet water met een doek over je hoofd. Je kunt hierbij desgewenst mentholdruppels of kamille toevoegen.
Zoute neusdruppels of neusspray helpen vaak voldoende tegen een verstopte neus. Een dergelijk middel verdunt het taaie slijm in de neus. Het komt hierdoor gemakkelijker vrij. Het gevolg is dat je beter door je neus kunt ademen. Zowel volwassenen als kinderen kunnen gebruikmaken van deze neusdruppels en neusspray. Je moet het alleen niet langere tijd gebruiken.
Zorg ook voor een goede ventilatie op je slaapkamer.