Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede gezichtshuid creme voor een droge huid??

Op mijn gezicht heb ik alleen s winters een rode plek op kin en net boven mijn neus, vooral als ik mezelf geschoren heb op mijn kin, wie weet een goede creme?

Bij de huisarts kreeg ik een creme die geeft geen genezing.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
779

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

koop je bodysol het werk perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het scheren? Ik zou je dan juist aanraden om sudocreme te gebruiken. Dit helpt tegen een heleboel huidaandoeningen, en niet duur. Maar dan alleen op die plek smeren hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het scheren eerst Nivea after shave balsem smeren(zonder alcohol, een witte fles). Even laten intrekken, na 3 minuten gezicht wassen, dan 'gewone' Nivea soft creme opsmeren. Bij mij helpt dit. Van afters shaves met alcohol droogt je huid alleen maar meer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een droge huid denk ik aan Nivea en dan de blauwe blik die is erg vettig en blijft vettig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het vriest, moet je dat niet op je gezicht smeren, daar zit zo veel vocht in dat je gezicht bevriest. Heeft mijn moeder ooit ondervonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Platje ohja? Ik gebruik deze creme al jaren en heb het nooit gehad.
Maar wie weet deze winter..... ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding